درب اتوماتیک آرتا در تهران

 در دنیای مدرن امروزه درب های قدیمی و لولایی پارکینگی جای خود را به انواع درب های اتوماتیک زیبا و شیک و تجملی داده اند. در حال حاظر در اکثر ساختمان نوسازی میشود گفت که از درب های اتوماتیک به دلیل راحتی باز و بسته شدندرب و همینطور زیبایی فوق العاده آن از درب های اتوماتیک استفاده می کنند.

استفاده از درب اتوماتیک امروزه به یک نیاز برای تمام ساختمان ها تبدیل شده است چرا که علاوه بر زیبایی از امنیت و راحتی بالایی برخوردار می باشد.

درب اتوماتیک مدل های مختلفی اعم از کرکره های اتوماتیک ، درب کرکره ای ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های پارکینگی ،درب اتوماتیک پارکینگی ریلی ، درب اتوماتیک صنعتی و غیره می باشد.

و همینطور درب و کرکره های اتوماتیک دارای انواع مختلفی از قبیل کرکره اتوماتیک یک لنگه ، دو لنگه ، کشویی ، زیر سقفی و حتی لولایی می باشد که مطابق در خواست مشتری و مکان مورد نظر مورد از آنها استفاده می شود که هم در مکان های صنعتی و هم خانگی کاربرد دارند.

درب های صنعتی و اتوماتیک در موارد و مکان های مختلفی قابل نصب شدن می باشند و امروزه یکی از اجزاء اصلی هر ساختمان و سازه ای به حساب می آیند از درب های مدرن و اتوماتیک در مراکز تجاری و صنعتی و حتی در فروشگاه های زنجیره بسیار بزرگ استفاده می شود نوع خانگی درب های زیب و مدرن اتوماتیک کرکره برقی علاوه بر زیبایی و طرح های مختلفی که دارند حس امنیت و آرامش را نیز به شما القاء می کند

شرکت تولیدی درب های صنعتی و اتوماتیک آرتادُر با تجربه دیرینه و بهره مندی از کادر مجرب و آموزش دیده همواره در تلاش است بهترین خدمات و سرویس دهی در مدت زمان گارانتی محصولات به مشتریان خود ارائه دهد .

شرکت آرتادُر انواع مدل های گوناگون درب های اتوماتیک را ارائه می دهد و این امر سبب شده که مشتریان ما با تنوع گسترده ای برای انتخاب انواع مدل های درب و کرکره اتوماتیک مورد نیاز خود مواجه باشند.

ما در شرکت آرتادّر سعی کرده ایم که با اقتباس از تکنولوژی روز همیشه سقف متحرک محصولات با کیفیتی را ارائه کنیم که مورد رضایت خریداران باشد تا بتوانیم اعتماد آنها را جلب کنیم .

در حال حاظر درب های اتوماتیک از تقاضای زیادی در بازار برخوردار است و این امر موجب شده است که شرکت های تولیدی درب اتوماتیک از جمله شرکت شناخته شده آرتادّر در طراحی و تولید انواع درب های صنعتی اتوماتیک با کیفیت تلاش کنند تا به بازار عرضه کنند.

هر مدل از درب های اتوماتیک با نصب جک پارکینگ و قطعات مورد نیاز آن قابلیت تبدیل شدن به درب اتوماتیک پارکینگی را دارند.

از آنجایی که درب های پارکینگ دارای اندازه و وزن زیادی هستند باز و بسته کردن این درب ها برای افراد کم توان و مسن بسیار سخت می باشد.

به همین دلیل استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ برای آنها بسیار ضروری می باشد و آنها قادر خواهند بود که تنها با زدن یک دکمه درب را باز کنند.

تبدیل درب های قدیمی پارکینگ های مکان های مختلف به درب های جدید و مدرن اتوماتیک پارکینگی موجب بالا رفتن امنیت آن نیز می شود و همینطور این کار باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود .

درب های پارکینگی از آن جهت امنیت بالایی دارند که لیزر چشمی آنها اگر مانعی بر سر راه درب مشاهده کنند، فوراً توقف می کنند و مجددا باز می شود و به همین دلیل از آسیب دیدن احتمالی خودروی شما جلوگیری می شود. در پاکینگ هایی که فضای باز و . بسته شدن وسیعتری دارند از درب پارکینگ دو لنگه بهره برده می شود.

automatic doors

Comments

Popular posts from this blog

کرکره اتوماتیک آرتا در تهران

درب اتوماتیک آرتادرز